Star Citizen: wersja 3.0 na horyzoncie!

Podczas ostatniego Gamescom został pokazany fragment gameplaya Star Citizen w wersji 3.0, która pojawi się po patchu 2.6. zawierającym Star Marine.

Wersja 3.0 będzie zawierać:

  • system Stanton z planetami Hurston, Microtech, Crusader, Delamare, Arc Corp, dziesiątkami księżyców i 30 stacjami kosmicznymi,
  • planety tworzone proceduralnie z przejściem z orbity na ziemię,
  • podstawowe profesje: handel, transport cargo, piractwo, najemnictwo bounty hunting,
  • nowe technologie takie jak: Item 2.0, StarNetwork 1.0, Subsumption 1.0, Mission 1.0,
  • w  systemie interakcji z otoczeniem zniknie przycisk USE i będzie możliwa interakcja na wiele sposobów z obiektem, w tym podnoszenie go rękami.

Ponadto przy okazji streamów pokazujących grę wpadł na kilka kwadransów Chris Roberts i powiedział kilka innych ciekawych rzeczy:

  • na CitizenConie pokażą planetę z roślinnością,
  • przelecenie z jednego końca systemu Stanton w drugi koniec z Quantum Drive zajmuje około 40 minut,
  • na planetach, które są jednym wielkim miastem możliwe będzie poruszanie się statkami jedynie po ścieżce wyznaczonej przez kontrolę lotów, żeby uniemożliwić trollowanie i w razie jej opuszczenia automatycznie będzie wracać na tor; na wszystkich pozostałych będzie wolna amerykanka,
  • na niektórych planetach gdzie są lądowiska będzie można wykonywać krótkie skoki do miejsca docelowego przez obręcz widoczną jak pierwszy raz dolatują do Delamar podczas prezentacji,
  • wraz z nowym systemem itemów pojawią się zużywalne części na statkach, które trzeba będzie wymieniać m.in. żeby zapewnić zajęcie podczas tych długich podróży,
  • zużywanie z czasem będzie też dotyczyć innych rzeczy np. ubrań,
  • w jednym z najbliższych patchy po 3.1 pojawi się górnictwo i złomiarstwo oraz SAR.Star Citizen 3.0

Może Ci się również spodoba