PvP i raidy vol. 1

W serwisie IGN pojawił się ciekawy artykuł dotyczący raidów i PvP, którego tłumaczenie mojego autorstwa znajdziecie poniżej:

W wielu grach MMO gracze wchodzą do ich światów w poszukiwaniu najlepszych łupów, ciesząc się przy tym ze współpracy z innymi w czasie walk z kontrolowanymi przez sztuczną inteligencję przeciwnikami. Pozostali, ukierunkowani na współzawodnictwo, cenią najwyżej walkę przeciwko innym graczom w turniejach PvP.

Age of Conan oferuje „z grubsza” wszystko, od otwartego świata PvP i turniejów na arenach PvP do raidowania PvE na wielką skalę. Oferuje również jeszcze bardziej skomplikowaną formę PvP poprzez tworzenie miast, oraz tryb siege.

W zależności od preferowanego stylu gry, w czasie tworzenia postaci będziecie musieli zadecydować o wyborze serwera PvE lub PvP. Na serwerach PvE w otwartym świecie tryb PvP jest wyłączony, więc nie istnieje groźba, że ktoś potnie was na kawałki w czasie wykonywanie questów. Jednakże jest wielu graczy, dla których ten rodzaj niebezpieczeństwa jest atrakcyjny i serwer PvP przypadnie im bardziej do gustu.

Serwery PvP będą prawdopodobnie bardzo chaotyczne w Age of Conan, z powodu braku braku frakcji. Cymerianie, Aquilonianie i Stygianie nie są grupami wzajemnie się zwalczającymi, zamiast tego na polu bitwy każdy może zaatakować każdego, co według Funcomu bardzo pasuje do świata stworzonego przez Roberta E. Howarda.

Gdybyś zdecydował się stworzyć postać na serwerze PvP, lepiej abyś się przygotował na bolesne doznania. Jeśli jesteś graczem harcore’owym (którym prawdopodobnie jesteś wchodząc na serwer PvP) będziesz miał 10 leveli PvP do przejścia. Aby to zrobić potrzebujesz punktów xp, które można zdobywać tylko poprzez zabijanie innych graczy na levelu lekko powyżej lub poniżej twojego. Funcom wprowadził system, w którym za wielokrotne zabijanie jednego gracza w krótkich odstępach czasu (timer) gra przestaje naliczać punkty doświadczenia, więc lepiej poszukać innych ofiar zamiast pastwić się nad jedną.

You may also like...